KONKURENCIJOS TARYBA VĖL RENGIA SEMINARUS „KŪRYBIŠKA REKLAMA: AR BŪTINAI KLAIDINANTI?”

2014 02 27

Didelė dalis įvairių asociacijų narių ir bendrovių darbuotojų  kasdien tiesiogiai ar netiesiogiai dalyvauja reklamos kūrime, vedini nuoširdaus tikslo – sukurti efektyviausią reklamą geriausiam produktui. Kūrybinio azarto pagautas, retas kuris pagalvoja apie Reklamos įstatymo nuostatas.

LR Konkurencijos taryba tiesia pagalbos ranką – mūsų  ekspertai parengė keletą dokumentų, kurių padedami galėsite įvertinti, ar kuriama reklama yra sąžininga, ar neklaidina, ar nepažeidžia galiojančių teisės aktų ir tęsią 2013 m. pradėtų seminarų ciklą.

Apie tai, kaip išlikti kūrybiškam nepažeidžiant su reklama susijusių teisės aktų, Jums papasakos Konkurencijos tarybos Nesąžiningos komercinės veiklos skyriaus vedėja Erika Lukšė. Ji taip pat pasidalins tikrais pavyzdžiais iš Konkurencijos tarybos praktikos ir atsakys į visus Jūsų klausimus.

Kviečiame asociacijas, norinčias daugiau sužinoti apie tai, kas yra klaidinanti ir neleidžiama lyginamoji reklama ir, kaip reklamuoti prekes ar paslaugas, nepažeidžiant teisės aktų, kreiptis į Komunikacijos skyrių el.paštu: marija.grybauskaite@kt.gov.lt arba telefonu: 8 52625933.

2013 m. Konkurencijos taryba patvirtino Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gaires (toliau – Reklamos vertinimo gairės arba Gairės) . Šiose gairėse pateikiami pagrindiniai reklamos vertinimo kriterijai, kuriais remiantis reklamos davėjai, jos kūrėjai  ir kiti reklaminės veiklos subjektai galės savarankiškai įvertinti, ar jų reklama nėra klaidinanti.  Gairėse yra pateikiama daug pavyzdžių iš  Konkurencijos tarybos ir teismų praktikos, iliustruojančių kokių reklamos formuluočių reikėtų vengti, bei kitos naudingos informacijos, parengtos apibendrinus Reklamos įstatymo, Nesąžiningos komercinės veiklos  vartotojams draudimo įstatymo, Konkurencijos įstatymo bei Europos Sąjungos direktyvų nuostatas, teismų praktiką ir kitus šaltinius.

Kartu su Gairėmis, Konkurencijos tarybos ekspertai parengė ir trumpą atmintinę, kurioje itin koncentruotai yra pristatomi svarbiausi reklamos vertinimo kriterijai, leistini ir neleistini teiginiai bei kita svarbi informacija.

Konkurencijos taryba kviečia asociacijas aktyviai registruotis į seminarus, o kasdieniniame darbe vadovautis ir teisės aktais, ir reklamos guru vadinamo David Ogilvy principais: „Būkite konkretūs ir remkitės faktais. Būkite entuziastingi, draugiški ir įsimintini. Nebūkite nuobodūs. Sakykite tiesą, tačiau tegul ta tiesa būna patraukli“.

Atstovė viešiesiems ryšiams