KOVO 23 D. PADISKUTUOKIME APIE KAINŲ PALYGINIMUS REKLAMOSE

Untitled design (3).png

Ar pastebėjote, kad prekių ir paslaugų kainos patrauklumui parodyti reklamose vis dažniau pasitelkiami kainų palyginimai? Matydami palyginamąsias kainas vartotojai gali įvertinti realią pasiūlymo naudą, tačiau netiksli ar neteisinga kainų palyginimuose naudojama informacija gali klaidinti. Per paskutinius dvejus metus Konkurencijos taryba išnagrinėjo 89 atvejus (nustatė 6 pažeidimus) ir išsiuntė 50 įspėjimų dėl galimai klaidinančių kainų palyginimų reklamose. Statistika nedžiugina, tad ką reikėtų žinoti, kad reklama būtų ne tik patraukli, bet ir teisinga?

Kovo 23 d. 10 val. Konkurencijos tarybos ekspertė Erika Lukšė kviečia asociacijas į Konkurencijos tarybą (Jogailos g. 14, Vilnius) diskusijai apie tai, kaip lyginti kainas reklamose nepažeidžiant teisės aktų. Registracija vyksta iki kovo 21 d. el. paštu contacts@kt.gov.lt. Dalyvių skaičius ribotas.

Konkurencijos taryba yra parengusi Rekomendacijas dėl kainų palyginimo reklamose, kuriomis vadovaudamiesi reklamos davėjai gali išvengti vartotojų klaidinimo. Remdamasi  naujausia savo bei teismų praktika, 2016 m. Konkurencijos taryba taip pat atnaujino Klaidinančios ir neleidžiamos lyginamosios reklamos vertinimo gaires. Jose pateikiami pagrindiniai reklamos vertinimo kriterijai, kuriais remiantis galima savarankiškai įvertinti, ar reklama neklaidina.