Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Privatumo politika

Visos naujienos

Filtruoti pagal:
swimming-924895_1920(1).jpg
SPORTO IR SVEIKATINGUMO INFRASTRUKTŪRĄ VYSTANČIOS SAVIVALDYBĖS RAGINAMOS LAIKYTIS ĮSTATYMŲ REIKALAVIMŲ
2019 07 31

Konkurencijos taryba, Viešųjų pirkimų tarnyba ir Centrinė projektų valdymo agentūra kreipėsi į savivaldybes bei jas vienijančią asociaciją ir paragino laikytis įstatymų reikalavimų priimant sprendimus, susijusius su sporto, sveikatingumo ir laisvalaikio infrastruktūros valdymu.  

communication-3671503_1920.jpg
KONKURENCIJOS TARYBA PATVIRTINO LIETUVOS PAŠTO PRISIIMTUS ĮSIPAREIGOJIMUS
2019 07 22

Lietuvos paštas įsipareigojo anksčiau informuoti kitus pašto paslaugos teikėjus apie kainodaros pokyčius ir neapsunkinti konkurentų veikimo rinkoje. Konkurencijos taryba, įvertinusi, kad bendrovės prisiimti įsipareigojimai yra tinkami ir pakankami įtariamam konkurencijos teisės pažeidimui pašalinti, nutraukė vykdytą tyrimą dėl galimo...

mediena.jpg
VYRIAUSYBĖS PATVIRTINTA PREKYBOS MEDIENA TVARKA GALIMAI PRIVILEGIJUOJA VIENĄ PIRKĖJŲ GRUPĘ
2019 07 10

Konkurencijos taryba išnagrinėjo Vyriausybės 2019 m. birželio 19 d. nutarimu patvirtintą Prekybos valstybiniuose miškuose pagaminta žaliavine mediena ir miško kirtimo liekanomis tvarką (Tvarką) ir pateikė atsakingoms institucijoms išvadas dėl galimai diskriminacinių tvarkos nuostatų.  

716-1.jpg
LEISTA ĮSIGYTI SKELBIMŲ PORTALUS VALDANČIĄ BENDROVĘ
2019 06 26

Konkurencijos taryba leido vykdyti koncentraciją Jungtinės Karalystės bendrovei „Apax Partners“ ir įgyti vienvaldę Estijos įmonės „Baltic Classifieds Group“ kontrolę, įgyjant 100 proc. jos akcijų netiesiogiai per Liuksemburge registruotą bendrovę „Antler HoldCo“ ir UAB „Antler Bidco“.

Karteliniai_susitarimai.jpg
SUSITARUSIOS NEKONKURUOTI ĮMONĖS KARTELIUS STENGIASI IR NUSLĖPTI, IR PATEISINTI
2019 05 24

Kartelinius susitarimus bendrovės įprastai sudaro siekdamos išvengti tarpusavio konkurencijos ir uždirbti pelno, kurio negalėtų gauti sąžiningai konkuruodamos. Nemaža dalis jų suvokia pažeidžiančios įstatymus ir netgi bando pažeidimą nuslėpti, kitos kartelį mėgina pateisinti ekonominėmis priežastimis.

blur-close-up-crystal-691046.jpg
JUVELYRINIŲ DIRBINIŲ PREKEIVIAI ĮSPĖTI DĖL GALIMO VARTOTOJŲ KLAIDINIMO
2019 04 26

Prekybininkai, nutarę tam tikroms prekėms taikyti nuolaidas, turėtų žinoti, kad vien nubraukti didesnę kainą ir šalia parašyti mažesnę nepakanka, – jie turi tokias palyginamąsias kainas pagrįsti. Apie tai verslininkams, prekiaujantiems juvelyrika internete, priminė Konkurencijos taryba, atlikusi juvelyrinių dirbinių ir papuošalų reklamų...

ecommerce-3530785_1920T.jpg
INTERNETINĖS PARDUOTUVĖS SKELBTA REKLAMA KLAIDINO VARTOTOJUS
2019 02 19

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje www.elektromarkt.lt skleistos reklamos apie tam tikroms prekėms taikomas iki 40 proc. nuolaidas klaidino vartotojus. Už Reklamos įstatymo pažeidimus svetainę valdančiai bendrovei „GV Group“ skirta 3 600 Eur bauda.

444621-PEMTPH-272T.jpg
„AMŽINOS“ NUOLAIDŲ AKCIJOS KLAIDINA VARTOTOJUS
2019 01 29

Maitinimo tinklų „Charlie pizza“ ir „La Crepe“ skleistos reklamos, kuriose skelbta apie picoms taikomas iki 66 proc. ir iki 50 proc. nuolaidų akcijas, klaidino vartotojus, nes sudarė sumažintų kainų regimybę. Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba maitinimo tinklus valdančiai bendrovei „Amber Food“ iš viso skyrė baudų už...

1142cccx.jpg
GYDOMOSIOS KOSMETIKOS IR MASAŽO PASLAUGAS GALI TEIKTI NE BET KAS IR NE BET KUR
2019 01 11

Grožio, sveikatinimo paslaugų rinka Lietuvoje – viena iš sparčiausiai augančių per pastarąjį dešimtmetį. Didėjant konkurencijai, paslaugų kainos tampa patrauklesnės ir prieinamos didesnei daliai vartotojų, kurie aktyviau viliojami reklaminiais pažadais injekcijomis susigrąžinti jaunystę, o gydomaisiais masažais – atgauti puikią savijautą. Į...

Nuotrauka prie pranešimo spaudai.jpg
VAIRAVIMO MOKYKLŲ REKLAMŲ TEIGINIAI TURI BŪTI PAGRĮSTI ĮRODYMAIS
2019 01 03

Ryškios, humoristinės, siūlančios įvairias akcijas, tačiau ne visuomet teisingos – tokios reklamos pasiekia vairavimo mokyklų klientus. Konkurencijos tarybos atlikta stebėsena atskleidė, kad nemaža dalis reklamų galėjo klaidinti vartotojus.

auto.jpg
VAIRAVIMO MOKYKLOS SUSITARĖ KELTI PASLAUGŲ KAINAS
2018 12 20

Konkurencijos taryba pripažino, kad 26 vairavimo mokyklos bei Lietuvos vairuotojų mokymo ir kvalifikacijos kėlimo mokyklų asociacija (LVMA) sudarė kartelį ir susitarė pakelti vairavimo kursų kainas Vilniuje, Kaune bei Jurbarke. Už konkurenciją ribojantį susitarimą pažeidėjoms skirtos baudos nuo 1 500 iki 129 300 Eur – iš viso 574 400 Eur.

gifts-2872124_1920.jpg
PREKYBININKŲ SIŪLOMOS DOVANOS VARTOTOJAMS NETURI KAINUOTI PAPILDOMAI
2018 12 18

Pirk vieną, o antrą gausi nemokamai, – tokių ir panašių pasiūlymų prekybininkai pirkėjams pateikia ne tik prieš šv. Kalėdas. Konkurencijos tarybos atlikta stebėsena paliudijo, kad didžioji dauguma tikrintų bendrovių neklaidina vartotojų ir šie gauna reklamoje žadamą naudą. Tačiau dalį galimai klaidinančių reklamų verslui teko nutraukti.

Rodyti
įrašų puslapyje
12 191
1 2 3 4 ... 16 Pirmyn