Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Privatumo pranešimas

TARYBA ATSIŽVELGĖ Į TELE2 ĮSIPAREIGOJIMĄ

2001 09 13

Šiandien posėdyje buvo svarstytas AB „Lietuvos telekomas“ Tarybai pateiktas prašymas ištirti, ar UAB TELE2 išspausdinta reklama atitinka Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo reikalavimus.

Šių metų rugpjūčio mėn. 31 d. pagrindiniuose Lietuvos dienraščiuose buvo išspausdinta UAB TELE2 reklama, kurioje panaudotas AB „Lietuvos telekomas“ generalinio direktoriaus Tapio Paarma atvaizdas su komentaru „Atrodo, vieni operatoriai girdi tik save. Kiti klausosi vartotojų. TELE2. Kalbi pigiau.“

Dėl šios reklamos AB „Lietuvos telekomas“ kreipėsi į Konkurencijos tarybą prašydamas išnagrinėti, ar reklama nėra klaidinanti, nes joje pateikti teiginiai yra neteisingi, nepagrįsti ir gali pakenkti AB „Lietuvos telekomas“ galimybei konkuruoti telekomunikacijų rinkoje.

Posėdyje buvo konstatuota, kad minėta UAB TELE2 reklama galėtų būti nagrinėjama vadovaujantis Reklamos įstatymo 6 straipsniu, nes vienas šio straipsnio punktų nurodo, kad lyginamoji reklama leidžiama, jei ji nediskredituoja ir nemenkina konkurento prekių, paslaugų.

Prieš Tarybai priimant sprendimą dėl tyrimo, UAB TELE2 atsiuntė raštą, kuriame nurodė, kad ši reklama nebus daugiau spausdinama. Sankcija, kurią vadovaujantis Reklamos įstatymu pirmiausia galima taikyti - tai įpareigojimas nutraukti neteisėtą reklamą. UAB TELE2 savanoriškai nutraukus reklamos naudojimą, Konkurencijos taryba posėdyje nutarė atsisakyti pradėti tyrimą dėl UAB TELE2 veiksmų, galėjusių pažeisti tuos Reklamos įstatymo straipsnius, kurių priežiūrą vykdo Taryba. Dėl kitų Reklamos įstatymo straipsnių, kuriuos galėjo pažeisti minima reklama ( pvz., draudimą be fizinio asmens sutikimo naudoti reklamoje jo atvaizdą), AB „Lietuvos telekomas“ galėtų kreiptis į Nacionalinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba į teismą.

Konkurencijos taryba norėtų atkreipti reklamos užsakovų dėmesį, kad ir lyginamoji, ir kitokio pobūdžio reklama neturėtų pažeisti tų reikalavimų, kurie yra nustatyti Lietuvos Respublikos reklamos įstatyme.

Atstovė viešiesiems ryšiams