BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.

Duomenų apsaugos politika Slapukų naudojimo taisyklės

TELŠIŲ APSKRITIES VIRŠININKO ADMINISTRACIJA ĮPAREIGOTA PAKEISTI SPRENDIMĄ

2007 03 29

Konkurencijos taryba, išnagrinėjusi atlikto tyrimo išvadas, priėmė nutarimą, kuriuo konstatavo, kad Telšių apskrities viršininko administracija pažeidė Konkurencijos įstatymo 4 straipsnio reikalavimus, bei įpareigojo pakeisti priimtą sprendimą dėl atsisakymo rekomenduoti UAB „Plungės sveikatos centras“ sudaryti sutartį su Šiaulių teritorine ligonių kasa taip, kad jis neprieštarautų Konkurencijos įstatymui.

Tyrimas buvo pradėtas gavus UAB „Plungės sveikatos centras“ prašymą. Prašyta ištirti, ar Telšių apskrities viršininko administracijos Apskrities gydytojo tarnybos bei Šiaulių teritorinės ligonių kasos veiksmai, atsisakant rekomenduoti bei pasirašyti sutartį dėl antrinio lygio gydytojų specialistų (pulmonologo, ortopedo, neurologo ir kt.) paslaugų teikimo ir apmokėjimo iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo, neprieštarauja Konkurencijos įstatymo reikalavimams. UAB „Plungės sveikatos centras“ teikia pirminės sveikatos priežiūros paslaugas Plungės rajono savivaldybės gyventojams ir siekia teikti antrinio lygio gydytojų specialistų paslaugas, kurios būtų apmokamos iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo. UAB „Plungės sveikatos centras“ nustatyta tvarka kreipėsi į Telšių apskrities viršininko administracijos Apskrities gydytojo tarnybą su prašymu rekomenduoti Šiaulių teritorinei ligonių kasai sudaryti sutartį dėl minėtų antrinio lygio paslaugų Plungės rajono gyventojams teikimo ir apmokėjimo. Tačiau minima tarnyba priėmė sprendimą nerekomenduoti UAB „Plungės sveikatos centras“ sudaryti sutartį su Šiaulių teritorine ligonių kasa ir įgyti galimybę teikti minėtas antrinio lygio gydytojų paslaugas, apmokamas iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo.

Atlikusi tyrimą Konkurencijos taryba nustatė, kad atsisakymo motyvai, kuriuos pateikė Telšių apskrities viršininko administracijos Apskrities gydytojo tarnyba, nebuvo pagrįsti pagal teisės aktų reikalavimus: nebuvo vadovautasi restruktūrizavimo planuose numatytais kriterijais. Priimant sprendimą buvo pasitelktas subjektyvus paslaugų poreikio atitinkamoje rinkoje įvertinimas – atitinkamų paslaugų poreikio analizę pateikė VšĮ Plungės savivaldybės rajono ligoninė, kuri yra potenciali konkurentė teikiant tokias paslaugas. Todėl Telšių apskrities viršininko administracijos Apskrities gydytojo tarnybos priimtas sprendimas nerekomenduoti UAB „Plungės sveikatos centras“ sudaryti sutartį su Šiaulių teritorine ligonių kasa ir tokiu būdu teikti paslaugas, finansuojamas iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo, diskriminuoja ūkio subjektą jam apribojant galimybę patekti į atitinkamos paslaugos rinką. Šiuo atveju skirtingos konkurencijos sąlygos nėra atsiradusios dėl Lietuvos Respublikos įstatymų reikalavimų vykdymo. Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo 4 straipsnis draudžia valstybės valdymo ir savivaldos institucijoms priimti teisės aktus arba kitus sprendimus, kurie teikia privilegijas arba diskriminuoja atskirus ūkio subjektus ar jų grupes ir dėl kurių atsiranda ar gali atsirasti konkurencijos sąlygų skirtumų atitinkamoje rinkoje konkuruojantiems ūkio subjektams, išskyrus atvejus, kai skirtingų konkurencijos sąlygų neįmanoma išvengti vykdant Lietuvos Respublikos įstatymų reikalavimus.

Atstovė viešiesiems ryšiams
Atnaujinta: 2016 06 21