Konkurencijos taryba atlieka įvairių sričių rinkos tyrimus siekdama nustatyti, ar nagrinėjamoje rinkoje sudarytos pakankamos sąlygos veiksmingai konkurencijai. Atlikusi rinkos tyrimą Konkurencijos taryba pateikia išvadas ir pasiūlymus atitinkamoms institucijoms, kaip rinkoje sudaryti geresnes prielaidas veiksmingai konkurencijai, sukuriant vartotojams kuo didesnės naudos.
Rinkos tyrimo etapai:
- Rinkos tyrimo pradžia: Konkurencijos taryba renka tyrimui reikalingą informaciją, apklausia rinkos dalyvius ir viešojo administravimo subjektus, analizuoja ir vertina gautą informaciją. Tyrimo trukmę lemia tiriamos rinkos sudėtingumas ir dydis. Vidutinė Konkurencijos tarybos atliktų tyrimų trukmė – vieneri metai;
- Rinkos tyrimo pabaiga: atlikusi rinkos tyrimą, Konkurencijos taryba teikia preliminarias išvadas ir pasiūlymus viešai konsultacijai;
- Galutinės rinkos tyrimo išvados: Konkurencijos taryba analizuoja viešos konsultacijos metu gautas nuomones ir patvirtina galutines rinkos tyrimo išvadas bei pasiūlymus.
Konkurencijos taryba, atsižvelgdama į tam tikro sektoriaus aktualumą konkurencijos politikos ir reguliavimo požiūriu, taip pat atlieka siauresnės apimties pirmines stebėsenas, kurių metu renka informaciją, reikalingą galimoms konkurencijos problemoms identifikuoti, bei sprendžia, ar pradėti išsamią stebėseną (rinkos tyrimą), ar taikyti konkrečias prevencijos priemones, ar imtis kitų aktyvių veiksmų siekiant užtikrinti veiksmingą konkurenciją.
Elektromobilių įkrovimas
Elektroninė prekyba
Verslo finansavimas (kartu su Lietuvos banku)
Vaistai
- 2016-12-06 Kompensuojamųjų vaistinių preparatų rinkos tyrimas
- 2013-12-17 Vaistų lygiagretaus importo rinkos tyrimas
Pienas ir pieno produktai
Komunalinių atliekų tvarkymas
Degalai
- 2011-05-20 Dėl kai kurių degalų rinkos aspektų
- 2010-04-28 Pagrindiniai veiksniai, darantys įtaką degalų kainai
Mažmeninė prekyba
- 2010-10-11 Konkurencijos taryba Vyriausybei ir visuomenei pateikia maisto produktų kainų pokyčių tyrimo išvadas
- 2009-10-20 Pieno ir mažmeninės prekybos sektoriai – padėties analizė
- 2007-10-30 Dėl priežasčių, sąlygojusių maisto produktų kainų pokyčius
- 2007-02-28 Dėl didžiųjų mažmeninės prekybos tinklų padėties rinkoje vertinimo
- 2004-07-16 Dėl kainų didėjimo priežasčių
- 2003-06-30 Dėl didžiųjų prekybos tinklų padėties mažmeninės prekybos rinkoje